Euroguard, 2024-08-14 15:04:33, 0 Comments
EUROGUARD SRL implementează, in calitate de beneficiar, proiectul DEZVOLTAREA ACTIVITĂŢII PRIN DIGILITALIZARE, în cadrul Apelului DIGITALIZAREA IMM-URILOR - GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE , parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) și intenționează să achiziționeze din fonduri proprii- cheltuiala neelegibila produsele pentru care a fost emisă prezenta cerere de ofertă.
În acest sens, achizitioneaza direct următoarele produse:
1. comunicat de presa la inceputul proiectului- 1 buc
2. comunicat de presa la sfarsitul proiectului- 1 buc
Valoarea estimată a achiziției este de maxim 1200 lei fără TVA.
Atribuirea contractului se face pe baza criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”.
Contractul se va derula incepand cu data semnarii contractului de ambele parti si pana la data de 11.09.2025.
Termeni si condiţiile de livrare:
-anuntul va fi publicat online color, o data la inceperea proiectului si o data la finalizarea proiectului, intr-un singur exemplar;
-publicarea anuntului se va face in paginile interioare ale publicatiei, nu se accepta pagini de sport sau scandal;
-ofertantul va asigura transmiterea catre achizitor, a unui link către anunțul sub formă de text + anunțul sub formă de imagine publicat online;
-ofertantul se va ocupa de toate detaliile publicarii anuntului astfel incat anuntul sa fie usor lizibil;
Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat, (5%, 9% sau 19%, după cum este aplicabil). Preturile vor fi ferme si se vor pastra pe o perioada de 12 luni.
Plata facturii se va efectua prin ordin de plata in termen de 30 zile de la primirea facturii emise de Furnizor. Furnizorul va emite factura dupa publicarea articolului.
Nume: Ispas Ana-Maria
Funcție: Asistent manager
Telefon: 0726177682, email: clienti@euroguard.ro
Post a comment